Vacature Operationeel medewerker Servicedesk

(24 uur)

Hallo! Wij zijn Speakup. Een technische club, die VoIP telecomoplossingen ontwikkelt, met als hoofddoel het verbinden van mensen. Wij kennen een open cultuur en een laagdrempelige benadering richting onze klanten, partners, collega’s en relaties. Je vindt bij ons ook weinig stropdassen, maar wel heel veel sneakers en jeans. Wij werken allemaal samen in een grote, open ruimte in ons industrieel ingerichte pand in Enschede.

Als Operationeel medewerker servicedesk werk je nauw samen met je collega’s van Support en Sales binnen het team Service Operations. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en partners en ondersteunt ze bij het aanvragen van onze producten en diensten. Een uitdagende en afwisselende functie waarin jij de schakel bent tussen de klant en de interne organisatie.

Wat je gaat doen

  • Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor onze relaties
  • Je beantwoordt en registreert binnenkomende aanvragen en verwerkt ze in de verschillende systemen
  • Je ondersteunt onze partners bij de aanvragen zodat zij deze zelfstandig kunnen uitvoeren
  • Je onderhoudt contacten met onze leveranciers, operators en providers
  • Je denkt mee in het optimaal inrichten van het orderproces, je bent hierin een echte aanpakker die zelf initiatief neemt als je verbetermogelijkheden ziet
  • Je vertaalt klantwensen in oplossingen van Speakup

Wat zoeken wij in jou?

  • Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Passie voor techniek is een pré
  • Je bent leergierig, neemt eigen initiatief
  • Je hebt een dienstverlenende en servicegerichte instelling
  • Je wilt het liefst parttime werken

Wat wij bieden
– Uitstekend salaris
– Goede pensioenregeling
– Opleidingsmogelijkheden
– Een fijne werkplek
– Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk te doen
– Gezellige collega’s, een lunchgroep en borrels van tijd tot tijd

Informatie contact en solliciteren
Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of wil je direct solliciteren, verstuur dan je CV en motivatie naar  servicedesk@speakup.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan telefonisch contact op via 088 – 77 325 80 en vraag naar Helena Boering, Kim van der Veen of Nicoline ter Horst of mail naar bovenstaand e-mailadres.

Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) aanleveren is voor jou een formaliteit.
Speakup, Institutenweg 6, 7521 PK in Enschede | E-mail: hrm@speakup.nl | Telefoonnummer: 088 – 77 325 87.