Vacature Servicedesk medewerker

(Tijdelijk ivm zwangerschapsverlof, 24 uur)

Wat houdt deze functie in?

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten via de telefoon (zonder belscript) en e-mail. Je beantwoordt en registreert binnenkomende aanvragen en verwerkt ze in de verschillende systemen. Je onderhoudt contacten met onze leveranciers, operators en providers en denkt mee in het optimaal inrichten van het orderproces. Je vertaalt klantwensen in oplossingen van Speakup en werkt als een spin in het web in de organisatie. Je zorgt ervoor dat een vraagstuk wordt opgelost, ook als jij niet diegene bent die de sleutel in handen heeft. Geen dag is hetzelfde en iedere dag brengt zijn uitdagingen.

Zoeken wij jou?

Wij zoeken een oplossings- en klantgerichte Servicedesk medewerker die leergierig, initiatief rijk en proactief is.

Jij:

  • Bent dienstverlenend en klantgericht
  • Hebt MBO werk- en denk niveau
  • Hebt bij voorkeur een passie voor techniek
  • Kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden
  • Weet je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken in het Nederlands

Wat bieden wij?

  • Uitstekend salaris
  • 25 vakantiedagen en 2 baaldagen omdat we begrijpen dat je niet altijd 100% kan zijn
  • Een prachtig ingericht kantoor tegenover de Universiteit Twente
  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid om je werk te doen
  • Gezellige collega’s, lekkere lunch, vers fruit en borrels van tijd tot tijd

Wie zijn wij?

Speakup verbindt mensen met technologie zodat zij de vrijheid hebben om te kiezen waar, wanneer en hoe zij veilig communiceren met elkaar en de wereld om zich heen. Als pionier verkennen wij samen met anderen nieuwe mogelijkheden, durven we risico’s te nemen en zoeken we de grenzen op wat technisch haalbaar is. Speakup biedt telecommunicatie oplossingen die niet moeilijker zijn dan strikt noodzakelijk, voor op kantoor, thuis en onderweg.

Informatie en solliciteren

Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure of wil je gelijk solliciteren, dan kan dat tot 13 oktober 2019 via e-mail: hrm@speakup.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de vacature, dan kan je contact opnemen Kim van der Veen via 088 773 25 80.

Aanvullende informatie over ons bedrijf vind je op www.speakup.nl.